Regulamin DELCO Gorzów Wlkp.
- 1. Serwis jest czynny w godzinach od 9.00 do 17.00 w dni od Poniedziałku do Piątku. W wekeendy ZAMKNIĘTE.
- 2. Przyjmowanie pojazdów do naprawy odbywa się w dni powszednie w godzinach od 9.00 do 17.00 lub po wcześniejszym uzgodnieniu w innych dniach i godzinach.
- 3. Wydawanie pojazdów klientom odbywa się w dni powszednie w godzinach od 9.00 do 17.00 lub po wcześniejszym uzgodnieniu w innych dniach i godzinach.
- 4. Wraz z pojazdem pozostawiamy w serwisie dowód rejestracyjny, a jeżeli pojazd nie został przerejestrowany po zakupie, także kopię dowodu zakupu, darowizny lub użyczenia.
- 5. Obowiązują ceny zgodne z aktualnym cennikiem.
- 6. W szczególnych wypadkach zakres prac naprawczych określony jest po rozmontowaniu pojazdu.
- 7. Zawsze w godzinach pracy serwisu, klient może uzyskać informację o przebiegu naprawy.
- 8. Zawsze w godzinach pracy serwisu, klient może skontrolować przebieg naprawy.
- 9. Jakość, oryginalność, cena oraz odpowiedzialność za zakup części zamiennych niezbędnych do usunięcia usterki ustalana jest z klientem indywidualnie.
- 10. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za jakość materiałów i części dostarczonych przez klienta.
- 11. Termin wykonania naprawy jest zawsze ustalany indywidualnie. Czas naprawy może wydłużyć się z winy podwykonawców lub z powodu braku niezbędnych części zamiennych. Jednak zawsze staramy się aby czas ten był jak najkrótszy.
- 12. Klient ma obowiązek odebrać pojazd z serwisu, najpóźniej po upływie 7 dni od daty powiadomienia o zakończeniu naprawy.
- 13. Serwis powiadamia klienta telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, a jeżeli jest to nie możliwe, za skuteczne powiadomienie uważa się nadanie listu poleconego na adres zamieszkania klienta.
- 14. Jeżeli klient nie odebrał pojazdu w terminie wyżej wyznaczonym za każdy dzień przechowania pojazdu w serwisie, naliczana będzie opłata parkingowa w wysokości 5 zł.
- 15. Serwis ma obowiązek usunąć wszystkie ujawnione wady pojazdu, a w szczególności te niesprawności, które mają wpływ na bezpieczeństwo jazdy.
- 16. Pojazd niesprawny może być wydany jedynie na pisemną prośbę klienta.
- 17. Pojazd może być wydany jedynie osobie, która oddała pojazd do serwisu.